Πληθώρα Kαταγγελιών στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. για Eλαττωματικά Aυτοκίνητα…


Δεκάδες καταγγελίες έχει δεχθεί τη Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ από μέλη της, ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων ταξί γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας, σχετικά με προβλήματα που εξ αρχής αντιμετώπισαν στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με τις καταγγελίες αυτές, πολύ συχνά, εν ώρα λειτουργίας και κίνησης των αυτοκινήτων, το κιβώτιο ταχυτήτων έπαυε να λειτουργεί, βλάβη ιδιαίτερα σοβαρή.

Στα αυτοκίνητα των μελών της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί ή επισκευασθεί από τα επίσημα συνεργεία ήδη τρεις και πλέον φορές κατά μέσο όρο, σε διάστημα δύο ετών, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των μελών της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ κάθε φορά που προσέρχονται στα συνεργεία και κυρίως στην αβεβαιότητα, δεδομένου ότι το πρόβλημα δεν επιλύεται με μόνιμο τρόπο.

Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ απέστειλε εξώδικο δήλωση – πρόσκληση στην αποκλειστική επίσημο αντιπρόσωπο και εισαγωγέα των εν λόγω αυτοκινήτων, η οποία προφορικώς ενημέρωσε για την προμήθεια νέου κιβωτίου ταχυτήτων, χωρίς προβλήματα αυτή τη φορά, το οποίο είχε ήδη τοποθετηθεί σε ορισμένα αυτοκίνητα, προσφέρθηκε δε να το τοποθετήσει και στα υπόλοιπα.

Όμως και το νέο κιβώτιο αποδείχθηκε ελαττωματικό, εκ νέου χρειάσθηκε η αντικατάστασή του, με αποτέλεσμα η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ να αποστείλει και δεύτερη εξώδικη δήλωση – πρόσκληση και στην ανωτέρω αντιπρόσωπο και στους επισήμους εμπόρους από τους οποίους τα μέλη μας προμηθεύτηκαν τα αυτοκίνητα αυτά, χωρίς όμως να έχει λάβει έγγραφη απάντηση επί των θεμάτων που έχει θέσει.

Κατόπιν των καταγγελιών αυτών της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, την έγγραφη άποψη της εν λόγω αντιπροσώπου έχει ζητήσει και η αρμόδια Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, και πάλι χωρίς να έχει λάβει απάντηση σχετικώς.

Δεδομένου ότι ήδη έχουν παρέλθει τέσσερις μήνες χωρίς να έχουμε λάβει έγγραφη απάντηση επίσημης αντιπροσώπου, ήδη η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ εξετάζει τη λήψη κάθε νόμιμου μέσου για την ικανοποίηση των δικαιωμάτων των μελών της και του καταναλωτικού κοινού εν γένει. Θεωρούμε απαράδεκτη την τακτική που ακολουθείται, της άρνησης ουσιαστικά αντιμετώπισης του προβλήματος που διαπιστώνεται και της άρνησης έγγραφης απάντησης στα σοβαρά ζητήματα που τίθενται και ιδίως όταν πρόκειται για δεκάδες περιπτώσεις. Το ελάχιστο που αναμένει ο καταναλωτής που αγοράζει ένα αυτοκίνητο και μάλιστα από μία μεγάλη και σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία είναι η υπεύθυνη απάντηση και αντιμετώπιση στα θέματα που θέτει όταν, μετά την αγορά, διαπιστώνει ότι το αυτοκίνητο που αγόρασε έχει ελαττώματα.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Αυτό το άρθρο έχει παραχωρηθεί ευγενικά για αναδημοσιεύση από την Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ

ΑΓ.ΣΑΡΑΝΤΑ 4 ΜΟΣΧΑΤΟ ΤΗΛ. 6974324714 FAX.210 4838234 dimosautopaint.gr
ΒΑΦΗ & ΦΑΝΟΠΟΙΙΑ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ - SERVICE VW AUDI SEAT SKODA ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ  VW GROUP
AUTOPAINT © 2003-8 
INTERSERVER - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ