Συνέντευξη στην εφημερίδα ελευθεροτυπία στις 19 Ιανουαρίου 2006

Σε ολοσέλιδο άρθρο της Γεωργίας Μυλωνάκη η εφημερίδα διλοξενεί συνεντεύξεις του ιδιοκτήτη και δημιουργού του www.autopaint.gr , Δήμου Τσεγκέλη και του webmaster Δημήτρη Ασιθιανάκη.

"Πως να αποκτήσετε τη δική σας σελίδα στο Δίκτυο"

Κάνατε τον απολογισμό για το 2005 και έχετε καταρτίσει και τα σχέδια για το 2006. Λοιπόν αν, επαγγελματίας ων, δεν έχετε συμπεριλάβει στις αποφάσεις δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας, δεν θα πάει καλά η χρονιά.

Μιλώντας με έναν δημιουργό ιστοσελίδων και τρεις επαγγελματίες με παρουσία στο Διαδίκτυο πειστήκαμε ότι έχει και παραέχει νόημα μια ιστοσελίδα, ακόμη και στη μικρή ελληνική αγορά του ιστοχώρου. Το κόστος είναι μικρό, η εταιρεία κατοχυρώνει σταθερή παρουσία, αναγνωρισιμότητα και διαφήμιση παρέχοντας πληροφόρηση στους πελάτες και εκείνοι ανταποκρίνονται, δεν το κοιτάτε;

Κλείνω το 25-30% της δουλειάς

Δήμος Τσεγκέλης - βαφές αυτοκινήτων

Αν στο google.gr κάνετε αναζήτηση με τις λέξεις βαφές αυτοκινήτου ή service seat, το www.autopaint.gr εμφανίζεται στην 4η θέση της πρώτης σελίδας των αποτελεσμάτων, αν κάνετε αναζήτηση με «service vw» το site παίρνει το χρυσό, έρχεται πρώτο!

Καθόλου άσχημα για τον κ. Δήμο Τσεγκέλη που αγόρασε έναν υπολογιστή πριν από 10 χρόνια για την κόρη του, αλλά ελλείψει ενδιαφέροντος από τη θυγατέρα, έγινε ειδικός ο γονιός.

Η πρώτη παρουσία της εταιρείας στο Internet έγινε με μια αναφορά σε ειδικευμένη ιστοσελίδα, αλλά στη συνέχεια αποφάσισε να κατασκευάσει μόνος του μια ιστοσελίδα χρησιμοποιώντας τα ειδικά προγράμματα που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο. Τη διαφορά όμως έκανε η συνεργασία του με τον Δ. Ασιθιανάκη που κατασκεύασε εκ νέου το autopaint.gr και το ανέβασε στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

«Αυτή τη στιγμή -λέει ο κ. Τσεγκέλης- ένα 25 με 30% της δουλειάς προέρχεται από το Internet», όσο για το κόστος, «αν χρειάζονται 1.000 ευρώ για τη δημιουργία του site και γύρω στα 100 το χρόνο για τον server, είναι μια πολύ συμφέρουσα λύση. Η ιστοσελίδα αποτελεί μόνιμη παρουσία, μόνιμη διαφήμιση. Επίσης στο Internet ο πελάτης ψάχνει συγκεκριμένα πράγματα και είναι έτοιμος να προχωρήσει σε συναλλαγή».

Το κερασάκι είναι ότι ο ιδιοκτήτης του autopaint.com του έστειλε mail από το Νιου Τζέρσεϊ συγχαίροντάς τον για το site και απορώντας πώς μπορεί να εμφανίζεται στην κατάταξη πάνω από το δικό του, ε και ο κ. Δήμος του έκανε ένα σύντομο σεμινάριο για το ελληνικό δαιμόνιο.

Περισσότερα www.interserver.gr , www.fanovafes.gr , www.internetinfo.gr

Ο Δημήτρης Ασιθιανάκης είναι γνωστός φωτογράφος και με αυτή την ιδιότητα έστησε το 2001 το www.fotoart.gr, πλην όμως το Διαδίκτυο τον μαγνήτισε και αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με το σχεδιασμό ιστοσελίδων μέσω του www.interserver.gr, προσφέροντας όλο το πακέτο καταχώρισης, προώθησης σε μηχανές αναζήτησης κ.λπ. Θέσαμε στον ίδιο, σε δύο πελάτες του και σε μία ακόμη επαγγελματία ορισμένες απορίες μας και τις έλυσαν:

Ποια είναι τα βασικά προτερήματα μιας εταιρικής ιστοσελίδας;

Μια εταιρική ιστοσελίδα πρέπει να είναι γρήγορη στο «κατέβασμα», εύκολη στην περιήγηση, να βγαίνει στις μηχανές αναζήτησης στις βασικές λέξεις-κλειδιά που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας να είναι εύκολα προσβάσιμα. Το σχεδιαστικό προφίλ πρέπει να ταιριάζει με το προφίλ και τα προϊόντα της επιχείρησης. Αυτά άλλωστε είναι και τα πιο βασικά λάθη στη σχεδίαση ιστοσελίδων, όταν λείπουν.

Με βάση αυτά πώς σου φαίνονται οι ελληνικές εταιρικές ιστοσελίδες και γενικώς η παρουσία ελληνικών εταιρειών στο Ιντερνετ;

1. Είναι βαριές και αργούν να κατέβουν (σχεδίαση σε flash, βαριά γραφικά, σχεδίαση με λάθος προγράμματα). Βασικά δεν έχουν καταλάβει ότι η ιστοσελίδα δεν είναι διαφημιστικό φυλλάδιο.

2. Εχουν δύσκολη περιήγηση, περίεργα μενού, κρυμμένα στοιχεία επικοινωνίας.

3. Δεν βγαίνουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, λέγε με google, γιατί αυτό διακινεί το 80% των επισκεπτών.

4. Δεν έχουν σωστά διαμορφωμένο περιεχόμενο. Δεν αρκεί να λες πουλάω καλές πατάτες, πρέπει να έχεις και καμιά ωραία φωτογραφία και να εξηγείς αν οι πατάτες είναι σωστή τροφή και πώς ξεχωρίζουμε την καλή και φρέσκια πατάτα από τη σκάρτη.

5. Διαφημίζονται με λάθος τρόπο (συνήθως εκτός Ιντερνετ) και όταν το κάνουν στο Ιντερνετ διαφημίζονται σε λάθος websites.

Από ποιο κόστος μπορεί να ξεκινήσει κανείς και ώς πού μπορεί να φτάσει και τι προσφέρει το κάθε πακέτο;

Από 600 ευρώ έως πολλές χιλιάδες ευρώ. Στα 600 ευρώ γίνεται βασική παρουσίαση, χωρίς ελλείψεις όμως. Από κει και πάνω το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα τις ιστοσελίδες, την υποστήριξη, τη μεγαλύτερη προβολή, το δυναμικά ανανεούμενο περιεχόμενο κ.λπ.

Πάντως ο ΕΟΜΜΕΧ χρηματοδοτεί ένα πολύ καλό πακέτο παρουσίας στο Internet επιδοτώντας το 40% του κόστους (το 40% από ένα κόστος γύρω στις 3.000 ευρώ που είναι πολύ καλό -11 ιστοσελίδες- δύο χρόνια υποστήριξη-συμμετοχή σε e-markets). Εδώ μπορούμε να δώσουμε εύσημα στον ΕΟΜΜΕΧ γιατί οι υπηρεσίες του σε αυτό το κομμάτι λειτουργούν άψογα. (Σ.σ. το πρόγραμμα έληξε για το 2005 αλλά από τον ΕΟΜΜΕΧ μας ενημέρωσαν ότι αναμένεται ανανέωσή του.)

Το μεράκι του Δημήτρη Ασιθιανάκη είναι το www.fotoart.gr, ένα μη εμπορικό site για τη φωτογραφία

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο on line

ΑΓ.ΣΑΡΑΝΤΑ 4 ΜΟΣΧΑΤΟ ΤΗΛ.210 4838234 FAX.210 4838234
ΒΑΦΗ & ΦΑΝΟΠΟΙΙΑ  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΑΝΤΟΣ ΤΥΠΟΥ - SERVICE VW AUDI SEAT SKODA ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ  VW GROUP
AUTOPAINT © 2003-8
INTERSERVER - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ